Społeczność Inside Sales Circle

Pracownicy i Dyrektorowie działów sprzedaży i marketingu, którzy pragną poszerzać swoją wiedzę z zakresu obsługi i wykorzystania w procesach sprzedażowych najnowszych narzędzi do lead Generation b2B by pozyskiwać coraz więcej dobrych jakościowo leadów

Pełnowymiarowe Szkolenia zamiast webinarów

Najnowsze narzędzia

Łączenie pracy różnych działów

Wiedza i Praktyka

Jedyna społeczność, w której celem jest szkolenie inside Sales'ów

Inside Sales (sprzedaż wewnętrzna) to praktycznie każdy typ sprzedaży, w którym handlowiec obsługuje klientów zdalnie. Ten model sprzedaży, rozwinięty przede wszystkim w branży IT, osiągnął spektakularne rezultaty w sprzedaży B2B, SaaS i w pewnych modyfikacjach sprzedaży B2C. Inside Sales polega na wykorzystaniu narzędzi takich jak maile, telefony i wideokonferencje do prezentacji i promocji produktów oraz usług.

Ta społeczność jest dla Ciebie, jeżeli

Chcesz pozyskiwać klientów zdalnie, wg ściśle określonych scenariuszy generowania leadów. Celem uczestnictwa jest odbywanie pełnowymiarowych szkoleń z zakresu praktycznej obsługi najlepszych narzędzi outboundowych. W ten sposób podniesiemy świadomość korzyści jaka z nich płynie, realnie wpływając na ekspansję zagraniczną reprezentowanych przez Was firm

Najnowsze narzędzia

Nauczysz się jak wybrać odpowiednie narzędzia i czym się kierować przy wyborze. Dowiesz się jak dobrać kanał dotarcia ze względu na zachowania i lokalizację potencjalnego leada B2B.

Budowanie baz danych

Dowiesz się jak zbudować dobrą bazę danych, tak żeby dane osób, które się tam znajdą były zawsze aktualne. Będziesz też w stanie ocenić czy możesz je wykorzystać zgodnie z przepisami RODO.

Intent Data

Odkryjesz możliwości, jakie niosą ze sobą narzędzia sprzedażowe, które pozwalają na określenie, kto z naszych prospektów jest gotowy do zakupu konkretnych usług lub produktów

Działania krótko i długoterminowe

Pozyskanie leada i jego sklasyfikowanie to dopiero początek. Szukasz pomysłu na to, w jaki sposób budować zdrową i dobrą jakościową relację z tymi osobami, które mogą dokonać u Ciebie milionowych zakupów? Jesteś w dobrym miejscu, nauczymy Cię tego

Członkostwo

Podane ceny są cenami Brutto

Startujemy 10 grudnia

Przedsprzedaż: d.d@salesmeup.pl

Indywidualne

$5 miesięcznie
  • 1 szkolenie miesięcznie
  • 4h zajęć
  • Certyfikat uczestnictwa
  • 5% zniżki na subskrypcję aplikacji TriggerMeUp
  • 10% zniżki na subskrypcję aplikacji Woodpecker
  • Zniżki na wiele innych narzędzi

Grupowe

$10 miesięcznie
  • 1 szkolenie miesięcznie
  • Do 5 uczestników
  • 4h zajęć
  • Certyfikat uczestnictwa
  • 5% zniżki na subskrypcję aplikacji TriggerMeUp
  • 10% zniżki na subskrypcję aplikacji Woodpecker
  • Zniżki na wiele innych narzędzi

Opinie uczestników szkoleń

Dlaczego warto zainwestować?

Szkolenie dla praktyków stworzone przez praktyków

Nasi trenerzy korzystają z metod, z których szkolą w swojej codziennej praktyce. To właśnie im, zawdzięczają swój sukces biznesowy.

Wykorzystanie najnowszych technologii w tym: Intent Data

Bez odpowiedniej wiedzy technologia jest bezużyteczną. Szkolenie uczy, w jaki sposób wykorzystać zdobyte informacje w konfigurowaniu pracy nowoczesnych narzędzi

Unikniesz błędów, które wynikają z braku doświadczenia

Aby dotrzeć do obecnego poziomu, nasi trenerzy musieli uczyć się na własnych błędach, zanim opanowali sztukę pozyskiwanie leadów b2b. Szkolenie pozwoli ci oszczędzić czas i uniknąć podstawowych błędów.

Zwiększysz ilość pozyskiwanych leadów B2B

Im więcej leadów generujesz, im lepszej są jakości, tym większa szansa na uzyskanie dobrego wyniku kwartalnego w sprzedaży. Rozwiązania, które stosujemy, pomogą ci to osiągnąć, w prosty i przewidywalny sposób.

Założyciel

Dobrosław Duszyński

Trener sprzedaży Inside Sales, przedsiębiorca, prezes i założyciel AutomateMeUp, spółki pozyskującej leady B2B dla innych firm. Najmłodszy szef działu handlowego w historii spółki Better Software Group, dla której zdobywał kontrakty z klientami oferującymi zaawansowane rozwiązania z dziedziny Internet of Things na rynku szwedzkim, specjalista sprzedaży usług IT do firm skandynawskich.

Najczęściej zadawane pytania

FAQ

Szkolenie dedykowane może odbywać się online, lub w siedzibie klienta, a jego termin jest indywidualnie ustalany, z Kupującym. Społeczność ma dostęp do szkoleń otwartych, prowadzonych przez najwyższej klasy specjalistów, które odbywają się online i mają z góry ustalony termin.

Nasze szkolenia odbywają się online. Korzystamy z Platform takich jak: Google Meets, Zoom, czy Microsoft Teams.

Tak, Wystawiamy faktury VAT.

Jak najbardziej, jeżeli nie zatrudniasz Handlowców, udział w społeczności pozwoli ci na samodzielną naukę w celu wygenerowania pierwszych leadów biznesowych z działań wychodzących. Jeżeli nie będziesz miał czasu na wykorzystanie zdobytej wiedzy w przyszłości, bo prowadzisz swoją własną firmę, to posiądziesz odpowiednie kompetencje potrzebne do oceny, przy rekrutowaniu pracownika dedykowanego do pozyskiwania leadów, będzie Ci też łatwiej ocenić ofertę agencji sprzedażowych.

Do przeprowadzenia szkolenia, nie jest wymagane wcześniejsze wykupowanie narzędzi, z których skorzystasz podczas zajęć. Otrzymasz listę linków do darmowych wersji demo, systemów i aplikacji, z których będziemy korzystać.

Jeżeli jesteś uczestnikiem szkolenia dedykowanego, możesz spóźnić się na własne zajęcia. Jeżeli jesteś uczestnikiem szkolenia otwartego, to poczekamy na ciebie maksymalnie 10 min a, potem rozpoczniemy zajęcia. Musimy szanować czas pozostałych uczestników. Na wszelki wypadek, warto skorzystać z zakupu obydwu szkoleń, aby mieć dostęp do ich nagrań wideo, w razie nieobecności na zajęciach, niezależnie od jej przyczyny.

Masz pytanie? Napisz

ul. Graniczna 2ea/22, 54-610 Wrocław