Regulamin
Sprzedaż biletów wstępu na szkolenia SalesMeUp, oraz szkoleń dedykowanych on-line za pośrednictwem strony internetowej http://salesmeup.pl jest realizowana przez Dobry Apps Dobrosław Duszyński, NIP: 554 269 1316, ul. Graniczna 2ea/22, 54-610 Wrocław
Kontakt ze autorem i sprzedawcą szkoleń:
t:+48 791 549 965
§ 1
Definicje
- Bilet – bilet uprawniający do wstępu na szkolenie dedykowane lub otwarte, zakupiony przez za pośrednictwem stront www.salesmeup.pl
- Szkolenie – zajęcia dedykowane lub otwarte, prowadzone przez Sprzedawcę lub wyznaczonych przez niego przez niego osób.
- Klient – osoba fizyczna dokonująca zakupu w zakresie związanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą, lub podmiot prawny.
- Operator Płatności – Pay Pro S.A., ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, NIP: 7792369887, +48 61 64 293 46
- Regulamin – niniejszy regulamin, dostępny pod adresem https://salesmeup.pl/regulamin
- Strona – strona internetowa dostępna pod adresem https://salesmeup.pl
- Sprzedawca – Dobry Apps Dobrosław Duszyński, NIP: 554 269 1316, ul. Graniczna 2ea/22, 54-610 Wrocław
- Siła Wyższa – ogólne określenie przyczyny sprawczej zdarzenia o charakterze przypadkowym lub naturalnym, nie do uniknięcia, takiego, nad którym człowiek nie panuje
§ 2
Postanowienia wstępne
- Za pośrednictwem Strony, Sprzedawca prowadzi sprzedaż Biletów wstępu na Szkolenia prowadzone on-line, oraz świadczy na rzecz Klienta usługę drogą elektroniczną polegającą na umożliwieniu Klientowi zawarcia ze Sprzedawcą umowy o dostarczenie treści cyfrowych w postaci nagrania Szkolenia, w zależności od zakresu wykupionego Biletu.
- W przypadku odstąpienia od umowy konsument ma prawo odstąpić od niej w terminie 14 dni.
- Do dokonania zakupu za pośrednictwem Strony konieczne jest spełnienie następujących warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Klienta:
- dostęp do Internetu,
- standardowy system operacyjny,
- standardowa przeglądarka internetowa,
- posiadanie aktywnego adresu e-mail.
- Posiadanie mikrofonu i kamery w urządzeniu elektronicznym, z dostępem do internetu, za pomocą którego Klient uczestniczy w Szkoleniu
§ 3
Bilety
- Bilet uprawnia Klienta a do uczestnictwa w Szkoleniu, o którego treści Sprzedawca informuje na stronie https://salesmeup.pl
- Zakres świadczonej usługi przypisanej do konkretnego Biletu, oraz ceny poszczególnych Biletów znajduje się na stronie https://salesmeup.pl/szkolenie-otwatre-mailing-i-trigger/
§4
Prawa własności intelektualnej
- Sprzedawca poucza niniejszym Klienta, że Szkolenie stanowi utwór w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, do którego prawa autorskie przysługują Sprzedawcy.
- Sprzedawca poucza niniejszym Klienta, że dalsze rozpowszechnianie Szkolenia i wszelkich materiałów przekazanych Klientowi na podstawie Biletu przez Klienta, bez zgody Sprzedawcy stanowi naruszenie praw autorskich przysługujących Sprzedawcy do Kursu i może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.
§ 5
Zakup Biletu i faktura vat
- W celu zakupu Szkolenia, Klient musi podjąć następujące kroki:
- wejść na stronę https://salesmeup.pl/szkolenie-otwatre-mailing-i-trigger/ ,
- nacisnąć zielony przycisk “Kup teraz” lub “Kupuję miejsce”
- Wybrać jedną z dwóch dostępnych form płatności,
- Dokonać przelewu tradycyjnego
- Opłaciż zamówienie z pomocą serwisu Przelewy24 i w zależnośći od wybranej opcji płatności, wypełnić formularz zamówienia, podając dane niezbędne do realizacji zamówienia
- zaakceptować Regulamin – akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale niezbędna do dokonania zakupu,
- kliknąć w przycisk „Zamawiam i płacę”.
- Po kliknięciu w przycisk „Zamawiam i płacę”, Klient zostanie przeniesiony na stronę Operatora Płatności celem dokonania zapłaty ceny za Bilet, lub otrzyma dane do przelewu na adres e-mail, który podał podczas procesu rejestracji na Stronie
- Po skutecznym dokonaniu płatności, Klient zostanie przeniesiony na Stronę z potwierdzeniem zakupu. Z tą chwilą umowę o dostarczenie treści cyfrowych w postaci Szkolenia uważa się za zawartą między Klientem a Sprzedawcą. Potwierdzenie zakupu Klient otrzyma również na adres e-mail podany w formularzu zamówienia.
- Każdy Klient otrzyma fakturę vat wystawioną do zakupionego przez niego Biletu, Faktury Vat zostaną dostarczone do Klienta a ostatniego dnia mijającego miesiąca kalendarzowego, drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zamówienia.
§ 6
Udostępnienie materiałów video ze Szkolenia i uczestnictwo w Szkoleniu
- W zależności od wykupionego Szkolenia Klientowi owi przysługuje dostęp do nagrania video, z przeprowadzonego Szkolenia, które zostanie udostępnione Klientowi owi, drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zamówienia.
- Po zakupie Biletu udział Klienta w Szkoleniu nie jest wymagany, aby usługę uznać za wykonaną.
- Klient, który nie stawi się w umówionym dniu i godzinie, na Szkoleniu traci prawo do zwrotu środków, jakie zapłacił on za zakup Biletu, chyba że w terminie przynajmniej 7 dni przed planowanym Szkoleniem, powiadomi on Sprzedawcę o swojej nieobecności
- Klienci Szkolenia dedykowanego “Szkolenie dedykowane Mailing i Trigger”, nie są uprawnieni do zmiany terminu szkolenia, bez uzgodnienia tego ze Sprzedawcą. Zmiana terminu Szkolenia, dopiero w samym dniu Szkolenia skutkuje utratą prawa do przełożenia Szkolenia. Usługę uznaje się wtedy za zrealizowaną.
- Jeżeli zakupiony Bilet uprawnia do otrzymania materiałów video ze Szkolenia, na którym Klient będzie nieobecny, to materiały te zostaną dostarczone Klientowi po terminowo przeprowadzonym Szkoleniu, a usługę uważa się za zrealizowaną.
- Jeżeli do Szkolenia nie dojdzie z winy Sprzedawcy, Klientowi przysługuje zwrot środków, za które opłacił Bilet w wysokości 100% wpłaconych środków.
§ 7
Odstąpienie Klienta od umowy
- Klient, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy, chyba że Klientem jest osoba prawna.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
- Aby odstąpić od umowy, Klient musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną poprzez przesłanie jednoznacznego oświadczenia – na adres d.d@salesmeup.pl .
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Klientowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od Klienta płatności niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
- Klient który odstąpi od umowy, traci prawo do zniżek które przysługują mu w ramach zakupionego Biletu.
§ 8
Odpowiedzialność za wady i działanie siły wyższej
- Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Klientowi materiały video ze Szkolenia wolne od wad (dotyczy Biletów z przysługującymi materiałami video).
- Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli nagranie video ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady).
- Jeżeli Klient stwierdzi wadę nagrania video, powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.
- Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą pocztą elektroniczną na adres d.d@salesmeup.pl .
- Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Klienta reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.
- Jeżeli Klient nie uczestniczył w Szkoleniu w wyniku działania Siły Wyższej, uznaje się za zrealizowaną, oraz Klient traci prawo do zwrotu środków finansowych za które opłacił Bilet
- Jeżeli Sprzedawca nie może przeprowadzić Szkolenia z powodu działania Siły Wyższej, wyznaczy on nowy termin Szkolenia najpóźniej w ciągu 14 dni od zaistnienia Siły Wyższej.
- Jeżeli Sprzedawca nie może przeprowadzić Szkolenia z powodu działania Siły Wyższej, pomimo wyznaczenia nowego terminu Szkolenia, Klientowi przysługuje zwrot środków finansowych przeznaczonych na zakup Biletu w wysokości 100%
§ 9
Dane osobowe i pliki cookies
Zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies opisane zostały w polityce prywatności i plików cookies dostępnej pod adresem https://salesmeup.pl/polityka-prywatnosci/
§ 10
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami o dostarczenie treści cyfrowych na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.