Najnowsze techniki generowania leadów outboundowych

Szkolenia dla szefów działów sprzedaży, marketingu, oraz ich pracowników, a także właścicieli firm

Najbliższe szkolenie Otwarte:
"Cold Mailing" 15 Września 2023

!WYPRZEDANE!

Days
Hours
Minutes
Seconds

Najbliższe szkolenie Otwarte:
"Trigger" 22. Września 2023

!WYPRZEDANE!

Days
Hours
Minutes
Seconds

Sprawdzone sposoby budowania baz danych

Wykorzystanie ChatGPT w tworzeniu treści

Konfiguracja kampanii

krok po kroku do wygenerowania leadów B2B

Naucz się jak generować leady B2B za pomocą najnowszych narzędzi outboundowych

Chcesz pozyskiwać klientów zdalnie, umawiać spotkania na targach i konferencjach? Najnowsze techniki generowania leadów outboundowych to jedyne na polskim rynku szkolenie, które pokazuje jak zaplanować proces pozyskiwania leadów b2b przy użyciu zróżnicowanych narzędzi i metod, takich jak cold mailing lub kampanię trigger’owe, z wykorzystaniem najnowszych technologii w tym słynnego ChatGPT.

Najnowsze narzędzia

Nauczysz się jak wybrać odpowiednie narzędzia i czym się kierować przy wyborze. Dowiesz się jak dobrać kanał dotarcia ze względu na zachowania i lokalizację potencjalnego leada B2B.

Budowanie baz danych

Dowiesz się jak zbudować dobrą bazę danych, tak żeby dane osób, które się tam znajdą były zawsze aktualne. Będziesz też w stanie ocenić czy możesz je wykorzystać zgodnie z przepisami RODO.

Wykorzystanie ChatGPT

Odkryjesz możliwości i zagrożenia, jakie niesie ze sobą wykorzystanie ChatGPT w budowaniu treści kampanii outbondowej. Wykorzystasz zdobytą wiedzę w praktyce podczas zajęć.

Konfiguracja kampanii

Pod okiem instruktora, skonfigurujesz kampanię outboundową. Dowiesz się, na co zwracać uwagę, żeby wiadomości na pewno dotarły do odbiorców i nie zostały oznaczone jako SPAM.

Cennik uczestnictwa

Podane ceny są cenami Netto


    Otrzymasz e-mail z linkiem do szybkich płatności

    Pakiet Szkolenie otwarte Mailing i Trigger

    1 osoba: 1999
    • 1h konsultacji poszkoleniowych
    • 8h zajęć
    • Certyfikat uczestnictwa
    • 5% zniżki na subskrypcję aplikacji TriggerMeUp
    • 10% zniżki na subskrypcję aplikacji Woodpecker
    • 20% zniżki na subskrypcję aplikacji LMU
    • dostęp do nagrania video szkolenia przez 7 dni


      Otrzymasz e-mail z linkiem do szybkich płatności


        Otrzymasz e-mail z linkiem do szybkich płatności

        Szkolenie otwarte Kampanie Cold Mailing

        1 osoba: 1199
        • 1h konsultacji poszkoleniowych
        • 4h zajęć
        • Certyfikat uczestnictwa
        • 5% zniżki na subskrypcję aplikacji TriggerMeUp
        • 10% zniżki na subskrypcję aplikacji Woodpecker
        • 20% zniżki na subskrypcję aplikacji LMU


          Otrzymasz e-mail z linkiem do szybkich płatności

          Agenda Szkoleń

          Szkolenie Mailing

          Nazwa modułu Opis
          Podstawy działań outboundowych
          • Wprowadzenie
          • Podstawy generowania leadów outboundowych
          • Outbound a RODO w interpretacji PARP
          • Ryzyka
          • Bazy danych
          • Linkedin
          • Outreach
          • Cold e-mailing
          • Triggering
          • Tworzenie treści
          • CRM
          • Kiedy to działa

          Budowanie bazy danych (ćwiczenia)

          • Przygotowanie informacji o grupie docelowej
          • Zbudowanie podstawowej person
          • Umieszczenie persony w narzędziu
          • Filtrowanie bazy
          • Zgodność bazy z RODO

          Konfiguracja kampanii (ćwiczenia)

          • Przygotowywanie scenariusza kampanii
          • Umieszczenie scenariusza kampanii w narzędziu outbound'owym
          • Checklista przed uruchomieniem kampanii

          Tworzenie tekstu (ćwiczenia)

          • Przygotowanie podstawowych informacji o firmie
          • Niezbędne elementy wiadomości aut będą w
          • ChatGPT, na ile można mu zaufać, kiedy i jak używać

          CRM dla outboundu na przykładzie HubSpot (teoria)

          • Podstawowe elementy CRM niezbędne dla działań outbound'owych
          • Integracja CRM z narzędziem do prowadzenia kampanii
          • Weryfikacja wyników CRM vs narzędzia do prowadzenia kampanii

          Szkolenie Trigger

          Nazwa modułu Opis
          Podstawy działań outboundowych
          • Wprowadzenie
          • Podstawy generowania leadów outboundowych
          • Outbound a RODO w interpretacji PARP
          • Ryzyka
          • Bazy danych
          • Linkedin
          • Outreach
          • Cold e-mailing
          • Triggering
          • Tworzenie treści
          • CRM
          • Kiedy to działa

          Budowanie bazy danych (ćwiczenia)

          • Przygotowanie informacji o grupie docelowej
          • Zbudowanie podstawy person
          • Umieszczenie persony w narzędziu
          • Filtrowanie bazy
          • Zgodność bazy z RODO

           

          Konfiguracja kampanii (ćwiczenia)

          • Przygotowywanie scenariusza kampanii
          • Umieszczenie scenariusza kampanii w narzędziu outbound'owym
          • Checklista przed uruchomieniem kampanii

          Tworzenie tekstu (ćwiczenia)

          • Przygotowanie podstawowych informacji o firmie
          • Niezbędne elementy wiadomości aut będą w
          • ChatGPT, na ile można mu zaufać, kiedy i jak używać

          CRM dla outboundu na przykładzie HubSpot (teoria)

          • Podstawowe elementy CRM niezbędne dla działań outbound'owych
          • Integracja CRM z narzędziem do prowadzenia kampanii
          • Weryfikacja wyników CRM vs narzędzia do prowadzenia kampanii

          Opinie uczestników poprzednich szkoleń

          Dlaczego warto zainwestować?

          Szkolenie dla praktyków stworzone przez praktyków

          Nasi trenerzy korzystają z metod, z których szkolą w swojej codziennej praktyce. To właśnie im, zawdzięczają swój sukces biznesowy.

          Wykorzystanie najnowszych technologii w tym:ChatGPT

          Bez odpowiedniej wiedzy technologia jest bezużyteczną. Szkolenie uczy, w jaki sposób wykorzystać zdobyte informacje w konfigurowaniu pracy nowoczesnych narzędzi

          Unikniesz błędów, które wynikają z braku doświadczenia

          Aby dotrzeć do obecnego poziomu, nasi trenerzy musieli uczyć się na własnych błędach, zanim opanowali sztukę pozyskiwanie leadów b2b. Szkolenie pozwoli ci oszczędzić czas i uniknąć podstawowych błędów.

          Zwiększysz ilość pozyskiwanych leadów B2B

          Im więcej leadów generujesz, im lepszej są jakości, tym większa szansa na uzyskanie dobrego wyniku kwartalnego w sprzedaży. Rozwiązania, które stosujemy, pomogą ci to osiągnąć, w prosty i przewidywalny sposób.

          O prowadzącym

          Dobrosław Duszyński

          Trener sprzedaży Inside Sales, przedsiębiorca, prezes i założyciel AutomateMeUp, spółki pozyskujące i leady B2B dla innych firm. Najmłodszy szef działu handlowego w historii spółki Better Software Group, dla której zdobywał kontrakty z klientami oferującymi zaawansowane rozwiązania z dziedziny Internet of Things na rynku szwedzkim, specjalista sprzedaży usług IT do firm skandynawskich.

          Najczęściej zadawane pytania

          FAQ

          Szkolenie dedykowane może odbywać się online, lub w siedzibie klienta, a jego termin jest indywidualnie ustalany, z Kupującym. Pozostałe zapisy dotyczą szkoleń otwartych, które odbywają się online i mają z góry ustalony termin.

          Zarówno szkolenie Mailing, jak i szkolenie Trigger, mają taki sam schemat zajęć, ponieważ wynika to z charakterystyki prowadzenia działań outbounowych, które zaczynają się od bazy danych a kończą na pozyskaniu lead’a. Oczywiście wiedza, którą przekazujemy, jest inna dla poszczególnych zajęć.

          Nasze szkolenia odbywają się online. Korzystamy z Platform takich jak: Google Meets, Zoom, czy Microsoft Teams. Szkolenie dedykowane możliwe jest do przeprowadzenia w siedzibie klienta, o ile ten zgodzi się na pokrycie kosztów podróży.

          Tak, Wystawiamy faktury VAT.

          Jak najbardziej, jeżeli nie zatrudniasz Handlowców, szkolenie pozwoli ci na samodzielne wygenerowanie pierwszych leadów biznesowych z działań wychodzących. Jeżeli nie będziesz miał czasu na wykorzystanie zdobytej wiedzy w przyszłości, bo prowadzisz swoją własną firmę, to posiądziesz odpowiednie kompetencje, do zrekrutowania pracownika dedykowanego do pozyskiwania leadów, lub łatwiej ci będzie ocenić ofertę agencji sprzedażowych.

          Do przeprowadzenia szkolenia, nie jest wymagane wcześniejsze wykupowanie narzędzi, z których skorzystasz podczas zajęć. Otrzymasz listę linków do darmowych wersji demo, systemów i aplikacji, z których będziemy korzystać.

          Jeżeli jesteś uczestnikiem szkolenia dedykowanego, możesz spóźnić się na własne zajęcia. Jeżeli jesteś uczestnikiem szkolenia otwartego, to poczekamy na ciebie maksymalnie 10 min a, potem rozpoczniemy zajęcia. Musimy szanować czas pozostałych uczestników. Na wszelki wypadek, warto skorzystać z zakupu obydwu szkoleń, aby mieć dostęp do ich nagrań wideo, w razie nieobecności na zajęciach, niezależnie od jej przyczyny.

          Tak, dopuszczamy odsprzedaż naszych biletów, pod warunkiem że odbywa się to za naszą wiedzą i zgodą. Odsprzedaż musi dotyczyć całego biletu, wraz z przysługującym uczestnikowi nagraniem video.

          Masz pytanie? Napisz

          ul. Graniczna 2ea/22, 54-610 Wrocław